آلاچیق

آلاچیق

همه چی از همه جا!
آلاچیق

آلاچیق

همه چی از همه جا!

سلامی سه باره

  خب نشد که زود بیام

 حالا واسه اینه وبلاگ گوگولوی من از این بی حالی دربیاد یه پیشنهاد و خواهش دارم ازتون
و اون اینه که...

اعترافات خودتون رو برام بنویسید. از هر چی و از هر کجا که دلتون می خواد ، خنده دار یا گریه دار... اگه خواستید اسمتون رو هم ننویسید . خیلی باحال میشه ، شک نکنید 


اولیشو خودم یجا خوندم براتون می گم تا راهنماییتون کرده باشم (البته قسم می خورم که مال خودم نیستاااااا   ایی...ش

:

اعتراف می کنم که بچگیام وقتی دست می کردم تو دماغم و نمی خواستم کسی اثر باشکوهم رو ببینه می خوردمش ، خیلی هم بد نبود ، یجورایی نمکی و بامزه بود...!


فکر کن...! حالا ببینم کی می تونه روی این اعترافو کم کنه


سلامی دوباره

ســـلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام به همه ی دوستای گلم 

 

من احتمالا، به امید خدا ، اگه خدا بخواد ، اگه همه چی خوب پیش بره ، اگه اگه اگه.... 

به همین زودی ها دوباره به جمعتون می پیوندم  

دلم خیلی براتون تنگ شده بوداااااااااااااااااااا 

مرسی که تنهام نزاشتین